Tuloskausi paketissa
Toukokuussa Q1-tuloskautta jatkoivat Anora, HKFoods ja Raisio. Kaikilla kolmella yhtiöllä kannattavuus parani, mutta vain HKFoodsilla myös liikevaihto kasvoi. Lisäksi loput kevään osingoista kilahtivat toukokuussa tilillemme.
Siirry artikkeliin